Skuteczna strategia marketingowa 2023 w 4 krokach.
Zastanawiasz się, dlaczego Twój biznes nie działa tak, jak trzeba, pomimo tego, że inwestujesz pieniądze w reklamę?
Prawdopodobnie brakuje Ci solidnego FUNDAMENTU, strategii, które precyzyjnie definiuje Twoich idealnych klientów, Twoją przewagę konkurencyjną i system pozyskiwania klientów.
Reklama jest dopiero ostatnim elementem strategii, który nigdy nie da przewidywalnych, powtarzalnych efektów, jeżeli sam nie wiesz, dlaczego Twoi klienci mieliby kupić właśnie Twój produkt czy usługę.
W tym nagraniu przedstawiam strategię KPRS, która skupia się właśnie na tych najważniejszych dla każdego biznesu elementach:
K – jak klient, czyli jego idealny profil, potrzeby i oczekiwania
P – jak przewaga, czyli unikalne cechy Twojego produktu, usługi czy oferty
R – jak reklama, rozumiana jako sposób budowania sugestywnego przekazu
S – jak system, czyli zbiór rozwiązań, dzięki którym twój proces pozyskiwania klientów stanie się przewidywalny i skalowalny.
Jak stworzyć strategię obejmującą te 4 elementy? Dowiesz się z tego nagrania.